گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی

waz.zamin@chmail.ir

۱۶ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۶
مهر

سر گروه های نواحی ومناطق می بایستی وبلاگ  در آدرس blog.ir  جهت ارتباط و دانش افزایی همکاران زمین شناسی نواحی ومناطق خود ایجاد نمایند

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۲۶
مهر


-          ارزشیابی نواحی ومناطق ( سالانه )براساس برنامه عملیاتی  انجام خواهد شد. شاخص های ارزیابی ماهانه از طریق سایت اعلام می شود.

-          در طی سال تحصیلی موارد اضافی در خواستی دبیرخانه راهبری و کارشناسی گروه های آموزشی  از طریق سایت اعلام  و در ارزیابی  اعمال خواهد  شد .

-          اطلاع رسانی در مورد نحوه ی اجرای فعالیتهای دبیرخانه وگروه های زمین شناسی استان فقط از طریق سایت گروه های آموزشی استان انجام خواهد گرفت . لذا شایسته است . سر گروه های نواحی ومناطق در هفته دوبار به سایت مذکور مراجعه نموده و اطلاعیه ها و مطالب جدید بارگذاری شده را مطالعه فرمایند.

-          در سال تحصیلی جاری نیز ، حسب درخواست کارشناسی گروه های آموزشی  ، کلیه ی مکاتبات و مراسلات بین گروه های زمین شناسی نواحی ومناطق  واستان  بصورت الکترونیکی ،از طریق ایمیل واتوماسیون یا در صورت لزوم در قالب لوح فشرده خواهد بود ، لذا از همکاران محترم انتظار می رود برای ارسال گزارش عملکرد خود طبق زمان بندی درخواستی (، فایل های (word -pdf  - واسکن شده) مستندات را به گر وه های آموزشی  ارسال نمایند

-          موارد ارسالی شامل ( نمونه های اسکن       شده ای از فرم های بررسی سئوالات نهایی و داخلی ، صورتجلسات گردهمایی وکارگاههای آموزشی ، گزارش بازدید از مدارس ، عکس وتولید محتوا ........ ...... )

-           گروه زمین شناسی استان وظیفه دارد آمار و اطلاعات کمی مربوط به تعداد دبیران شرکت کننده در هریک از فعالیت های گروه های زمین شناسی  نواحی ومناطق را به طور دقیق گردآوری کرده و درپایان سال به کارشناسی گروه های آموزشی اداره کل گزارش دهد . لذا از اعضای محترم گروه های آموزشی زمین شناسی نواحی ومناطق انتظارداریم در هنگام گزارش فعالیت هایی نظیر برگزاری گردهمایی و همایش و کارگاه آموزشی دوره های ضمن خدمت- مسابقات و فراخوان ها بازدید های علمی و آموزشی  و نظارت همراه با مستندات و..... حتما تعداد دقیق دبیران شرکت کننده  را همراه با لیست اسامی ایشان به گروه زمین شناسی استان    اعلام نمایند

-          مستندات دریافت شده هر هفته در سایت گروه زمین شناسی  جهت اطلاع  سر گروه های نواحی ومناطق بار گذاری خواهد شد .

-          آدرس ایمیل گروه های آموزشی استان WAZ.ZAMIN@CHMAIL.IR

-          آدرس سایت گروه های زمین شناسی استا ن Egroup.azwestsch.ir

گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی

 

 

 

 

           

 

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۲۶
مهر

جهت دریافت شاخصها اینجا کلیک کنید

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۲۶
مهر

 با احترام ، به استحضار می رساند در سال تحصیلی جاری یکی از فعالیتهای مهم و مشترک دبیرخانه راهبری درس زمین شناسی و گروه های آموزشی زمین شناسی     استان ها ، شهرستان ها و مناطق سراسر کشور ، راهبری حرفه ای معلمان ونظارت بر فرآیند آموزشی (نظارت بالینی) است. لذا به منظور اجرای هماهنگ و صحیح این فعالیت توجه همکاران ارجمند را به موارد ذیل جلب می نماییم :

  1. برابر هماهنگی های انجام شده با دبیرخانه راهبری ارتقای حرفه ای معلمان (مستقر در استان زنجان) ، برای بازدید و نظارت بر فعالیت آموزشی دبیران محترم در سال تحصیلی حدید ، دو برگ فرم استاندارد تهیه شده که یکی از این فرم ها حاوی ملاک های عمومی ( برای بازدید در زمانی غیر از مشاهده تدریس) بوده و فرم دیگر شامل معیارهای تخصصی (بازدید از فرآیند تدریس دبیر) است و این دو فرم بایستی جایگزین فرم های قبلی گردند.
  2. فرم عمومی و فرم تخصصی هریک دارای 100 امتیاز بوده  و بدیهی است در طی بازدید از هر آموزشگاه  بایستی با توجه  به حضور دبیر یا محدودیت زمانی و.. فقط یکی از این دو فرم توسط عضو محترم گروه آموزشی زمین شناسی استان یا منطقه وشهرستان تکمیل گردد.
  3. ثبت دقیق مشخصات دبیر محترم ، آموزشگاه و بازدید کننده موجب خواهد شد تا در صورت نیاز به پیگیری های بعدی ورفع نواقص احتمالی ، امکان تماس و رفع مشکل وجود داشته باشد.لذا خواهشمند است همکاران محترم بازدید کننده به این امر توجه کافی داشته باشند.
  4. به منظور احترام به منزلت دبیران عزیز و زحمتکش ، خواهشمندیم از تکمیل فرم ها در حضور دانش آموزان یا شخص دبیر خودداری فرمایید.
  5. از اعضای محترم گروه زمین شناسی نواحی ومناطق انتظار می رود همانند سال های گذشته ، پس از پایان بازدید از مدارس هر منطقه آموزشی ، فقط فرم های تکمیل شده توسط اعضای گروه زمین شناسی ناحیه یا منطقه را اسکن نموده و منحصرا از طریق ایمیل به  گروه آموزشی استان درس زمین شناسی ارسال فرمایند.
  6.  لازم به ذکر است بررسی کیفیت فرم های تکمیل شده توسط سرگروه های مناطق و شهرستان ها ، بعهده ی گروه زمین شناسی استان بوده واز ارسال آنها به دبیرخانه خودداری نمایید .
  7. در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران گرامی ، ابتدا به خود و سپس به کلیه ی برادران و خواهران گرانقدر یادآور می شویم که هدف از طرح نظارت بر فرآیند آموزشی و بازدید از مدارس و کلاس های درس ، رفع مشکلات احتمالی موجود و ارتقاء کیفیت آموزشی است . بنابراین در صورت برخورد با هرگونه مشکل یا نارسایی وظیفه داریم که مسئله را با آرامش ، گفتگوی سازنده و نیز برخورد ارشادی حل نموده و در همه حال خود را پشتیبان و یاور دبیران و دانش آموزان بدانیم .  

دریافت فرم نظارت 1 اینچا

دریافت فرم نظارت 2 اینچا

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۱۹
مهر

خهتعهغ

بارم بندی درس علوم زمین شناسی سوم تجربی

سال تحصیلی 94-95

شماره فصل

نوبت اول

نوبت دوم

 1

2

0/75

 2

2

0/75

 3

4

 1

 4

5

 1/5

 5

7

 3/5

 6

 

 3

7

 

 3/5

 8

 

2/5

 9

 

 3/5

 

 

 20




 

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۱۹
مهر

بارم بندی درس علوم زمین شناسی پیش دانشگاهی کد 291/1

سال تحصیلی 94-95

نمره

پایانی نوبت دوم شهریور

بزرگسالان

نمره

پایانی نوبت اول

1/25

فصل اول

5

فصل اول


1/25

فصل دوم

5

فصل دوم

1

فصل سوم

4

فصل سوم


0/75

فصل چهارم

3

فصل چهارم


0/75

فصل پنجم

3

فصل پنجم


2/5

فصل ششم

 

 


3/5

فصل هفتم

 

 


2/5

فصل هشتم

 

 

4

فصل نهم

 

 


2/5

فصل دهم

 

 

20

 

20

جمع نمرات

 

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۱۹
مهر

توجه : ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند اعضای محترم گروه های زمین شناسی نواحی ومناطق  به اطلاع می رساند :اعلام وصول مستندات تا تاریخ96/8/8به هیچ وجه بیانگر کیفیت کار گروه زمین شناسی  نواحی ومناطق  نبوده و تنها جنبه ی اطلاع رسانی دارد

بسمه تعالی

ردیف


ناحیه ومنطقه

اعلام وصول

1


  ناحیه 1

فرم مشخصات - برنامه عملیاتی - آدرس وبلاگ وسایت -لیست همکا ران

2


ناحیه 2

فرم مشخصات - برنامه عملیاتی- آدرس وبلاگ گروه زمین شناسی ناحیه 2 - لیست همکاران

3


سلماس

فرم مشخصات - برنامه عملیاتی

4


مناطق چهار گانه

فرم مشخصات - برنامه عملیاتی

5


مهاباد

فرم مشخصات - برنامه عملیاتی - لیست همکاران

6


خوی

فرم مشخصات - برنامه عملیاتی - لیست همکاران-نقد و بررسی فصل اول زمین شناسی

7


سلماس

  فرم مشخصات - برنامه عملیاتی  
    8 

      چالدران 

9


چایپاره


10


اشنویه

فرم مشخصات

11


 

شوط


12


پلدشت


13


ماکو


14


سردشت


15


نقده

فرم مشخصات-لیست همکاران-برنامه عملیاتی

16


پیرانشهر

فرم مشخصات-

17


میاندوآب

فرم مشخصات

18


بوکان

فرم مشخصات-برنامه عملیاتی

19


شوط



20


شاهین دژ


21


تکاب


22


مرحمت آباد


23


کشاورز


24



 

 

 

 

 i

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۱۹
مهر

براساس برنامه عملیاتی استان

 لطفاُ سرگروه هر منطقه یا ناحیه پس از جمع آوری، آماردبیران زمین شناسی منطقه یا ناحیه ( تخصصی و غیر تخصصی ) را به همراه ساعات تدریس آن ها تا تاریخ 95/8/1به گروه زمین شناسی استان ازطریق ایمیل ارسال نماید .

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۱۹
مهر


سلام علیکم

          با احترام  ، به استحضار میرساند به منظور بهره گیری از تجارب دبیران ارجمند  ، انتظارمی‌رود سرگروه محترم زمین شناسی‌آن ناحیه یامنطقه نسبت به گردآوری و ارسال مقالات علمی و آموزشی دبیران گرامی اقدام لازم را به عمل آورد. بدیهی است مقالات مفید و منتخب در سایت دبیرخانه راهبری درس زمین شناسی و گروه زمین شناسی استان آذر بایجان غربی درج شده  و برای  کلیه مقالات ارسالی گواهی کیفیت بخشی از طرف دبیرخانه راهبری  صادرخواهد شد.

موضوع مقالات مورد درخواست به شرح زیرمی‌باشد

1-     شیوه های توانمندسازی علمی و حرفه ای دبیران 

2-     نقد محتوایی کتب درسی زمین شناسی سال سوم و علوم زمین سال چهارم

              3-     خلاقیت ونوآوری در آموزش زمین‌شناسی

در پایان از همکاران گرامی انتظار می رود مقالات خود را فقط در قالب فایل  pdf و  منحصرا"   از طریق پست الکترونیک  به گروه  آموزشی زمین شناسی استان ارسال فرمایند.

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی
۱۲
مهر

سرگروه های نواحی و مناطق تا تاریخ 95/7/25  برنامه عملیاتی خود را بر اساس برنامه عملیاتی گروه زمین شناسی استان تنظیم کرده و به گروه آموزشی استان از طریق ادرس ایمیل ارسال نمایند

  • گروه زمین شناسی استان آذربایجان غربی